Blge, och jobb

Som jag tidigare berättat så åkte jag ner till Borlänge igår. tog bussen istället för tåget. och det var faktiskt roligt som vanligt att prata med chaufförerna. bussresan gick såå mycket fortare. pappa skjutsade in mig till mora igår, eftersom jag skulle till arbetsförmedlingen. det är inte så långt från orsa till mora, cirka 16 km. men från mora till Borlänge åkte jag buss. mellan Mora och Rättvik så var det 3 busschaufförer på bussen, och så slängd i käften som jag är så kunde inte jag hålla käften, så jag var mer eller mindre i mitt esse. sen från rättvik var det bara 2 busschaufförer. den som körde, så var det en som satt brevid...

på bussen


Så har jag sökt jobb på SVEA som receptionist.... hur det nu ska gå... och för dom som inte vet, så är det samma koncern som TOKA i mora, och samma koncern som SATS som finns i flera städer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0