Dygnsrytm

Jag tycker inte om när dygnsrytmen blir rubbad... nu har jag börjat med olater som att vara uppe sent på kvällarna och inte lägga mig förrän 12.... så vaknar jag inte förrän på eftermiddagen... det får det bli ändring på... det är tyvärr nackdelen med att vara ledig längre perioder... man sover bort halva dagarna... får försöka komma i säng snart, så jag kommer upp på förmiddagen imorrn... har satt som mål att gå upp innan 11... får se hur det går med det... är inte trött nu iallafall, eller jo, det är jag, men inte så mycket...

Noctaflor ska hamstra lite sånt här té innan jag ska gå och lägga mig... man sover skitbra av det... man sover lugnare iallafall... Funderar även på att titta på en film innan jag somnar oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0