Förkylnings-rapport

.... håller på att lägga sig, och jag har börjat piggna till... huvudet känns inte lika tungt idag... har varit pigg idag, men jag har hostat och snörvlat och haft lite ont i halsen och huvudet... men jag har inte behövt någon värktablett idag iallafall... igår behövde jag 2 huvudvärkstabletter och 2 halstabletter... så nu börjar förkylningen ge sig... visserligen kommer jag väll få snyta mig och hosta ett tag till, men det kommer nog ge sig över helgen...

kommer nog åka ner till Borlänge på tisdag igen.. fast jag hade tänkt åka ner i slutet av nästa vecka... men brorsan har slarvat bort sitt busskort igen... jag hade tänkt låna det för att åka ner, men det sket sig... så ska jag in till mora på tisdag till arbetsförmedlingen, och för att jag ska ha råd att åka ner till borlänge så lär jag åka på tisdag medans jag är i mora, för att jag inte har råd att åka tur och retur till mora plus att åka till borlänge igen, det blir ytterligare 70 kronor om jag ska åka senare i veckan... och det tycker jag att jag inte har råd med... så då blir det som det blir...

Så nu ska jag jobba imorrn och på måndag, och sen åker jag ner till Borlänge på tisdag.. och stannar där resten av månaden....

"So, without me you'll be fine, right?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0