Jag ser det...

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väll roligt HURRA!
Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väll roligt HURRA! Eller?

Jag tycker verkligen om att det snöar, och att det är vinter på riktigt ute... det är därför jag älskar vintern, för att det är 3-4 dm snö, och knappt någon halka, frost och snö-täckta träd, snödrivor till höger och vänster... Men det jag verkligen älskar med vintern är att åka skridskor, konståkning!
Bara en påminnelse, ÄT INTE DEN GULA SNÖN!

Nu kikar jag lite på finalen av Dansbandskampen... se nu till att vinna nu för fan Lars-Kristerz.... Hejjar på er nu...

Och imorrn ska jag och brorsan till farmor...

Kommentarer
Postat av: sara

JAAA!! LARS-KRISTERZ VANN!!! DALFOLKET ROCKAR FETT!!!

2008-12-20 @ 22:03:04
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0