Kärleken

För dom som vill ha en uppdatering för hur det går för mitt kärleksliv, så kan dom väll berätta för mig oxå... för jag har inte så stor koll själv just nu, hur det går... det ligger lågt just nu inför jul... kommer försöka få igång nått, eller flörta eller vafan som helst efter jul, när jag har mer koncentration, och inspiration till att satsa på något... har inte haft kontakt med nån av pojkarna som jag har skrivit om under hösten, på några veckor... synd är det nog... men det får bli när man har mer ork att satsa, just nu känns det som att julen och släkten och vänner får gå före att hitta en kille... även fast jag vet vilka jag gillar, och jag vet vem jag är kär i, så är betyder inte det att det kommer funka mellan mig och nån av dom... då det är lika bra att ha alla dörrar öppna, och ha ett brett kontaktnät... och då brukar det underlätta att känna igen många chaufförer till exempel, för dom känner in i h-vete med folk...

Apropå yrkeschaufförer, så har jag en teori, som jag tror faktiskt skulle kunna funka.... en yrkeschaufför ska absolut inte, under några omständigheter ha en MOBILTELEFON! Så fort dom har en så är det kört, för 95% av alla yrkeschaufförer som har en mobiltelefon, pratar i den nästan JÄMT! antingen är det dom som ringer, eller så är det någon som ringer dom... helt otroligt är det iallafall att dom aldrig kan hålla käften...

Helt otroligt är det att jag nästan aldrig kan hålla käften...

Jaja... nu ska jag gå och lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0