Re-cap

KAN PROVA ATT SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER, OM DET GÅR LÄTTARE ATT LÄSA DÅ...   JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ NÅGRA DAGAR, JAG VET, MEN DET SKITER JAG I !!!!!

TITTADE EN SMULA PÅ KÖRSLAGET IDAG, INTE SÅ LÄNGE, MEN JAG SÅG HELA AVSNITTET IGÅR... LÄSTE MIG TILL ATT TIMO ÅKTE UT, VILKET JAG TYCKTE VAR BRA... HEJAR PÅ TJEJERNA DEN HÄR GÅNGEN, IALLAFALL HANNA HEDLUND OCH LAGAYLIA FRAZIER...

HAR DÄREMOT TITTAT PÅ HARRY POTTER IDAG... BRORSAN TITTAR PÅ SAGAN OM RINGEN, OCH JAG SITTER BREDVID I SOFFAN MED LAPTOPEN I KNÄT OCH KIKAR LITE HALVT OM HALVT JAG OXÅ, FAST JAG INTE ÄR  NÅTT DIREKT FAN AV SAGAN OM RINGEN....

SKA NU KIKA RUNT PÅ LITE ANDRA BLOGGAR, OCH FÖRSÖKA KOMMA IGÅNG MED   ICQ   IGEN....


Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Tack för din kommentar i min artikel gällande vinterväglag. ;) Jag vet en kategori till av personer som e bra på att köra, de som har licens och tävlingskör på sommaren (tittar på mig själv i spegeln å ler ironiskt). Slussa gärna vidare min bloggadress om du vill. Lite nyfiken... läste du mer i bloggen eller bara det ? :o)



ps. nu har jag skrivit långt inlägg om Gävles Julbock... hehe.

2008-12-28 @ 01:29:07
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0