Slappar

Den här helgen blir en slappar-helg, precis som alla andra helger... var/är ganska trött... sov till 13.30 idag... men å andra sidan har jag inte sovit ut på länge, eller jo, när jag var hos mamma, men då gick jag upp tidigt då oxå, för då blev jag väckt på morgonarna... men nu var det skönt att sova tills man vaknade, fast man har sovit bort halva dagen...

nu ska jag plöja igenom en tidning som jag fick i brevlådan igår  "Kristdemokraten" sen ska jag lösa lite korsord, och se på film.... och det kommer nog bli att jag tröttnar på att läsa i tidningen, då jag kommer nog läsa andra halvan imorrn...

Igår när jag jobbade, ja, jag jobbade trots att jag var smått förkyld, men jag har piggnat till från när jag var som värst förkyld... så stimmade jag lite med chaufförerna, stimmade med Jörgen som körde milko igår, och Erik som körde FT-varorna och Mattias som körde Polfärskt... Så stimmade jag lite med Anita oxå... Poängen var iallafall att det är skönt att veta att man är saknad när till och med chaufförerna frågar vart fan man har hållit hus...

Och igår var det match mellan Mora och Björklöven... tyvärr förlorade mora  :(

Och tyvärr missade jag det jag ville se på idol, nämligen öppningsnummret... Elina skulle dansa i öppningsnumret, och det ville jag se... Elina är min kusins dotter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0