trött

kunde inte komma på någon bättre rubrik än så...

har varit med mamma och shoppat på kupolen idag... köpte julklappar till mormor och farmor... så var mamma på jakt efter nån thai-restaurang på industri-området som ligger mittemot kupolen, vi hittade den till slut, när vi nästan hade gett upp... men mysfaktorn var inte så hög där, så tog dom inte kort, så då sket vi i att äta där, så gick vi till thai-restaurangen på kupolen istället... men mysfaktorn var inte så hög där heller, men vi åt där ändå....

och igår så köpte vi min nya laptop... som jag är väldigt nöjd med förövrigt... men det kommer ta massor med tid att flytta över musik till datorn.. det är typ 3 datorer jag ska ha musik från, och dom har några gig musik i varje dator... så jag kommer få pilla med det rätt länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0