Utmaningen

För att Lina och Karin inte ska missa utmaningen så lägger jag in den igen, i ett till inlägg...

3 saker jag skäms över:

1. att jag är klantig
2. Att jag inte pluggade så mycket som jag borde ha gjort.
3. Att jag koffeinberoende


3 saker jag är stolt över:

1. Mina vänner <3
2. E i Karlstad
3. Att jag äntligen börjar gå ner i vikt...


3 saker jag vill göra 2009:

1. Få JOBB
2. Flytta från Orsa och skaffa lägenhet
3. Skaffa körkort.


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Dygnet i Karlstad med E.
2. Att hångla med B.
3. Att få gå på systembolaget.


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Folket  på Konsum
2. Internet :)
3. Holly och Jenny och E.

3 personer jag avundas:

1. Jenny Olsson, Världens underbaraste vän, för att vi kan flumma och spåra ur totalt, pluggar just nu i Norrköping.
2. Holly Tang, För att du är Underbar helt enkelt, och ett rivjärn...
3. E, för att du är du, och ingen kan nånsin vara lika bra och bäst som du... För att jag älskar dig!

3 personer som jag utmanar:
1. Karin T
2. Lina F
3. Eva


Kommentarer
Postat av: L O O

vem sjöng vinnarlåten bäst?

2008-12-13 @ 15:09:28
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Rebecca Sv

Hoppas du får en kanon dag! :)

2008-12-13 @ 15:11:47
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0