Farmor

Var hos farmor igår, var där hela dagen... ska man dit ska man inte ha något inplanerat, för det tar mer eller mindre hela dagen hur man än gör.. Åkte från Borlänge 9.50, kom fram med bussen 10.10, sen gick bussen som jag åkte med hem 20.15... så man ska verkligen inte ha några tider att passa... Men det var trevligt... tjatigt som vanligt, men det var trevligt och hon höll sig ovanligt lugn med tjatet... så kom några till på besök på kvällen... som var med på mitt dop tydligen, och som jag inte har träffat sen jag var 6 år.. så jag hade inget som helst minne av dom... han hade tydligen varit nått fostersyskon till farsan, eller om dom hade bott grannar när pappa var liten, jag kommer inte riktigt ihåg hur det var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0