Hormonrubbningar, O sure..

verkar vara något i stil med hormonrubbningar.. är kär i killen, och älskar att kyssas med han, men på samma gång vill jag inte ha han.. men det känns ju så rätt, både i hjärtat och hela kroppen... magkänslan säger att han är rätt för mig, och hjärtat oxå... hela kroppen säger att han är rätt för mig.. det var längesen jag kunde vara mig själv så mycket som med han... personkemin stämmer och allt.. det ända som behövs egentligen är att isen bryts, jag lär nog komma på någon isbrytare av något slag... en mental isbrytare.. för den fysiska isen har brutits, vi har redan hånglat, och det var det bästa jag någonsin upplevt...

Har blivit knäppare än vanligt... har ätit princesstårta två dagar i rad, och jag hatar princesstårta... hatar wienerbröd oxå... och kyckling oxå för den delen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0