Kaffe

Förstår inte hur folk klarar sig utan kaffe... man blir ju alldeles väck utan... jag skulle knappt klara en dag utan minst 3 koppar... tror jag dricker iallafall 5 koppar om dagen, och jag klarar mig inte en sekund utan dom... Får världens huvudvärk om jag inte dricker kaffe... har inte druckit något kaffe än idag, och jag har världens huvudvärk så nu ska jag dricka en kopp kaffe i hopp om att det släpper...


Stod nere vid rondellen vid stationsgatan idag, där bussarna svänger av från stationsgatan till stationen... stod och kikade om jag såg Björn, vill prata med han, men han är ap-kass på att svara... såg inte skymten av vare sig han eller hans lastbil... stog nog där nere i 1½ timme... men inte såg jag han, men det kanske var lika bra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaffe, en gudagåva... VILL HA MER!!!

2008-09-26 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0