Ledig

Har varit ledig idag, skönt... är visserligen ledig resten av veckan och i början av nästa vecka oxå... så det är faktiskt skönt med en vecka ledigt för omväxlings skull... var in till arbetsförmedlingen... ska nog börja en servitriskurs på 16 veckor nere i Borlänge... när den börjar vet jag inte, men jag ska dit på studiebesök nästa vecka...

Börjar fundera igen på hur jag ska klara mig utan Björn, men jag får helt enkelt lov att klara mig... jag har klarat mig utan han förut, då ska jag göra det igen... björn klarar jag mig utan, det jag inte klarar mig utan är hans kyssar och jag klarar inte av att gå vidare utan någon som helst förklaring... pratade med hans kollega idag... bad han vidarebefodra att jag ska ge björn stryk nästa gång han dyker upp, och att han får bli bättre på att höra av sig.. hoppas han hör av sig, annars får jag väl lov att våldgästa han eller nått....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0