Sårad

Jag kommer att kastrera han, nästa gång jag ser han. har inte ord nog att beskriva hur sårad jag är. Jag kommer inte att glömma. och jag kommer inte förlåta heller. Jag kommer inte att förlåta för att inte sa något, du sa aldrig att du hade en tjej, aldrig att du hade en sambo. Jag skulle ha litat på första magkänslan som sa att alltihop var fel. Jag skulle aldrig ha inbillat mig att det skulle gå. Jag hade inte gett upp hoppet förrän nu.
Jag ångrar ingenting, men jag kommer aldrig att förlåta han för det som hände. att han inte tog på sig en del av skulden, för han sa aldrig någonting, då är det inte mitt fel det som hände. Jag älskar nog han på något sätt, vet inte hur eller varför. Men nu måste jag släppa taget och gå vidare. Men jag kan inte sluta tänka på han. Jag kommer alla gånger att kastrera han, iallafall kan han räkna med en käftsmäll eller fot upp i arslet...
Sårad

Jag kommer aldrig att glömma dig, så länge jag lever! Tror du inte att jag har någon själ? Inget hjärta? Då tar du fel! Min tid med dig har varit den lyckligaste i mitt liv! Mitt hjärta går i kras om jag måste lämna det. Jag har pratat pratat och skrattat, och lärt mig så mycket här! Jag har älskat varenda stund! Från alla kyssar till våra fantastiska samtal. Jag är din jämlike, och du har behandlar mig som sådan. Och här har jag känt för första gången i mitt liv, att jag hör hemma. Tanken på att tvingas lämna allt... att aldrig mer få tala med dig eller att få se ditt ansikte igen... det är outhärdligt... Jag älskar dig, jag kommer alltid att göra det, men jag kommer att släppa taget om dig och gå vidare..

Jag kommer att ha svårt att ge efter alla begär jag kommer ha när jag är i närheten av han nästa gång, och med "ge efter för begären" så menar jag det enda som kommer naturligt för mig, men farsan skulle inte godkänna det... Och det är på grund av anledningen att han inte gillar att jag dödar chaufförerna...

"Den jävligaste stunden i livet var den när du gick, och allt var förlorat. Där satt jag och såg på allt jag hade förstorat."

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Det löser sig ska du se Strunta i Honom och se på den ljusa sidan

2008-09-28 @ 12:04:34
URL: http://kriiiistall.blogg.de
Postat av: Anonym

Ja, jag fick hångla lite, men vill ha mer än så..

2008-09-29 @ 09:18:49
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle jag vara du så skulle jag skita i den där killen och inte ens ägna honom en tanke, det är han inte värd. Han är inte värd en tår, inte en minut av ditt liv. Du är ung och kommer hitta nån som verkligen älskar dig för den du är. Lycka till i framtiden!

2008-09-29 @ 22:06:21
Postat av: Anonym

sätt på han

2008-10-01 @ 21:58:23
Postat av: Anonym

det går int', kommer nog aldrig träffa han igen...

2008-10-02 @ 19:41:45
Postat av: S

jobbigt! men världen är full med killar! =)

2008-10-05 @ 15:22:41
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0