påsken

påskhelgen har varit lugn... har varit hos mamsen hela påsken... tittat på film...

på skärtorsdagen, min födelsedag, så var jag med mamma på kupolen och sprang i några timmar, hon skulle köpa ett par nya byxor åt mig i födelsedagspresent... så var vi och åt på taco-restaurangen på kupolen, skitgott var det.. åt nån mex-mix-meal.. så det var tacos, så var det sallad och lite olika grejer på.. sen gick vi till ÖB och köpte lite påskgodis...

sen gick jag hem för att gå på toa, och mamma gick på bio, så gick jag tillbaka till kupolen för att fika med Holly och Jenny.. vi fikade på Waynes Coffeehouse... riktigt mysigt och roligt var det... sen gick vi och kikade i lite butiker, vi hann inte så långt, för jenny skulle hem och holly skulle på bio i falun.. vi var in på panduro och tittade lite, sen var vi in på indiska, och där tog vi lite kort på varandra... och holly köpte nån limegrön kjol som var snygg på hon, och för att bryta hennes mönster med nästan bara RÖDA kläder.. nog för att rött är snygg och är min favoritfärg, men man lär ändå variera sig med färger och inte köra på samma färger jämt, tycker jag... man ska nog ha nån färgklick som bryter av...


så idag ska jag få håret klippt av Karin, om hon inte ändrar sig i sista minuten... det blir nog bra... har nog tänkt att hon ska få fria händer, men ändå har jag tänkt i banorna på nån page-frisyr... eller nått kort iallafall...kortare än till nyckelbenen iallafall... har ju hur långt hår som helst, som jag bara vill bli av med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0