ruggigt

fy satan vad det är ruggigt nuförtiden. iallaflall nu såhär års. det skiftar så kraftigt i temperaturerna ute så värmepannan hinner inte med att värma huset ordentligt, så det är iskallt när man vaknar, och jag hatar när det är kallt när man vaknar, vilket är en bra anledning att stanna kvar i sängen på morgonen, och skita i att gå upp, men det går ju itne att sova så länge. när man är van med att gå upp tidigt, så är det svårt att ställa om dygnsrytmen för nån dag eller två och sova länge på morgonen.
 
har tagit ledigt idag och igår... kände att ryggen behövde lite ledigt... så ska jag gå in skorna oxå... dom är inte direkt nya, men jag får skavsår lätt av dom...

sitter och tittar på en konsert av Johnny Cash... fick låna dvd:n av Gunnar, grannen... så ska han få låna en dvd av mig idag, filmen "Rose" med Bette Midler i huvudrollen.. det är en "tribute"-film om Janis Joplin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0