Vad har hänt?

sen sist jag skrev? det har inte hänt så mycket... har varit med pappa och jobbat i en vecka... har hjälpt till att röja med röjsågen vid Kungshaga, har gått med röjsågen hos några kunder längst ut i lisselhed, nedanför kråkgårdarna... så har jag röjt av vid slänten hemma på gatan, nere vid finntjärn...

så har jag varit utan internet i en vecka... så jag har haft tid att komma över internet-abstinensen... har plöjt igenom en massa NCIS-avsnitt... har ju dom 5 första säsongerna... och NCIS är ju faktiskt mitt favoritprogramm genom tiderna, om man bortser från "Lilla huset på prärien" och "På heder och Samvete"... så har jag tittat på film oxå...


Ska hjälpa pappa med jobbet veckan ut har jag tänkt... vi bygger en altan åt kunderna längst ut i lisselhed... så det inbringar lite pengar... och det är kul att se vad man själv klarar av, trots att man har tummen mitt i handen...




släktens maffia ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0