eko

här ekar det av en ouppdaterad blogg... har en ruskigt bra anledning, enligt mig själv iallafall.. Min dator är på lagning, lyckades på något vis pajja den, inget allvarligt fel, och jag vet på't ungefär hur den har gått sönder, jag har snöbblat över laddningskabeln för ofta, så nu har själva staven hålet där man stoppar i laddningssladden i laptopen försvunnit in i datorn och blivit ett spöke, ska hämta ut den från lagningen imorrn.. det var lite väl magstarkt dyrt med lagningen, det gick 1000 spänn för nått som tog kanske 10 minuter att fixa...

Kommentarer
Postat av: E

Jag tror inte hon har sån stor chans faktiskt! Men jag gillar låten! :)

Absolut ska du få lösen, men publicera/ta bort denna kommentar så inte någon hittar hit och läser :)

Jag kommer ha min blogg öppen men jag har skaffat en underblogg som jag kommer skriva inlägg i som jag vill ska vara hemliga och länka inlägget i min vanliga blogg. Du märker :)

användarnamn: suuuperstar

lösen: hemligblogg

2010-03-29 @ 08:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0