GPS = Aldrig i livet

Man ska inte lite på GPSer, eller hitta.se eller eniro.se heller för den delen.. dom hävdar att Borlänge ligger längre NORRUT än Edsbyn.. konstigt tycker jag.. Hur får dom till det liksom? Finns det flera Edsbyn, eller flera Borlänge?

Har varit i Falun idag hos Farmor... var där hela dagen, som vanligt när jag är hos farmor... man ska INTE ha något inplanerat... hon försökte supa mig under bordet, det gick ganska bra för henne.. känner mig iallafall något salongsberusad... hade lite projekt för oss... rensade i hennes blomrabatt.. tittade på bilder från bröllopet, skickade mail till brudgummens föräldrar (åt farmor), gick ner på fotobutiken och skrev ut några av bilderrna från bröllopet.. så tittade vi på ett inspelat videoklipp från farfars begravning, vilket var jobbigt att se.. så satt vi och chattade en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0