rättviks busstation...

0-7fefe50ff65474361087baa75ba5e408.png

Kolla varifrån!

rättviks busstation sitter jag på, sitter på bussen ner till falun för att byta till borlänge. Kacka är det som kör, då vet man iallafall att det inte är biltjuvskörning, med tanke på att det är vinterväglag och att Kacka är en tjej. Skönt iallafall att det är en direktbuss, tål inte mjölkpallsbussarna, åker med dom ibland ändå, i brist på direktbussar. Har in i helsike med problem nu när vintern och minusgraderna har kommit. Älskar att det är vinter och minusgrader, men det gör inte min kropp som har gått på strejk. Lederna och musklerna stelnar nästan på en gång när jag går ut. Och lederna låter som en hel symfoniorkester för minsta lilla rörelse, och benen domnar bort för minsta lilla. Men då får man se till att hålla igång så att jag kan använda kroppen resten av dagen. Får se vad jag hittar på för mat när jag kommer hem till mamma.


Kommentarer
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Hej vännen !



Jag vet att du inte försvinner och att du är min vän. Jag försvinner ingenstans heller, och snart kommer du få se mer av mig i massmedia. ;)



Nu ska jag fika lr käka å sen glo på film. Blir värsta slackerkvällen ikväll... imorrn ska jag jobba, ska köra grejjer te Skutskär, Skärplinge å Östhamar/Öregrund. Får se hur dt går i halkan med lastbilen å alla jävla idioter som iär ute å yrar som inte vet hur man kör när dt är vinter...



KRAM

2009-12-05 @ 15:44:59
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Maajjah

vilken fin blogg, älskar skönheten och odjuret! :D

2009-12-05 @ 22:43:29
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0