förkyldningar och släktforskning

sitter nere i borlänge hos mamma... ska till Holly på eftermiddagen med lite meducin till hon, hon har varit förkyld i två veckor, stackarn.. så nu ska hon kunna sova iallafall, när hon får ordentlig stark meducin.. Cociliana heter den iallafall.. funderar på att gå till mormor ikväll oxå... får se hur jag gör... ska försöka släktforska lite, och fråga mormor lite frågor...

jäklar, nu fick jag precis nån attack av illamående... det var lite obehagligt... hela veckan har jag haft nå symptom, och jag och två till av tjejerna på jobbet, Malin och Melinda, vi satt och pratade om det i personalrummet, och Malin hade oxå sånna symptom, så säger Melinda som är gravid; Ni kanske är med barn båda två, man har sånna symptom då.. och jag tänkte högt; jag kan inte vara gravid, eller jo, helt omöjligt är det väll inte, men jag kan inte tänka mig att jag är det... även fast man pippade förra veckan, så kan jag inte tänka mig det, använde både kondom, och hade mens samtidigt, så jag tror då inte att jag är det... och jag kan inte tänka mig att jag blev det när jag var i karlstad heller, för då skulle jag inte ha haft nån mens på några månader, och det har jag haft... visserligen har det stått i tidningen (Aftonbladet) för några veckor sen om nån tjej som inte hade märkt att hon var gravid förrän i åttonde månaden, för att hon haft mens tills dess, och att det inte hade synts... men så vitt jag vet så är jag inte gravid iallafall, kan nog kanske vara en bra ide att göra nått graviditetstest för säkerhets skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0