hm

Aptiten har fortfarande inte återinfunnit sig... och har haft huvudvärk idag oxå... har jobbat stenhårt idag... har faktiskt lyckats med att göra ett rymningsförsök idag igen... det börjar bli en regelbunden vana att rymma på onsdagar... det var inte så mycket att plocka idag, det var faktiskt lugnt... så då gick det bra, även fast Lina proteseterade, men det var lite med glimten i ögat, så jag tog det med en nypa salt.. det som var att plocka för min del var som vanligt mejeri... och i morse när jag kom var det milko... jörgen åkte precis när jag kom, så då var milko redan inne, så det var bara att sätta igång att kolla följesedel och börja plocka... och sen plockade jag av buren med ägg, och flyttade över dom ägg som inte gick upp på rullhjul... sen gick jag på rast... och då kom Arla, så då plockade jag det efter rasten, och medans jag plockade Arla så kom FT-varorna... och det var inte så mycket FT-varor... det var bara en bur, så då var jag klar med Arla och buren vid 15, jag plockade dom samtidigt, plockade av det som skulle vara inne i mejerikylen först, och det som skulle vara ute i butiken efter lunch... sen fick jag hjälp av Stephanie att plocka osten, så jag slapp den som tur var... är inte så förtjust i att plocka ost, gillar att plocka ägg... Milko och Arla tycker jag om att plocka..

Kommentarer
Postat av: M

vart någonstans jobbar du egentligen??

2009-03-05 @ 17:22:57
Postat av: sara

på Konsum i orsa

2009-03-05 @ 17:28:23
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0