Hur porrskadad är du?

Tydligen är jag porrskadad till tusen... om man nu ska tro testet jag gjorde på facebook... gjorde ett test på facebook med ovanstående fråga som tema... och resultatet visade att jag var porrskadad till tusen...

Domen löd..:

Sara took Hur porrskadad är du? quiz and the result is Ron Fucking Jeremy...
Du är totalskadad och kommer aldrig mer att ha ett normalt förhållande till porr. Det enda som återstår för dig är att helt sluta med porr för att aldrig med återuppta den verksamheten. Om du gör detta kanske du har en chans att klara dig. Sorry!


Man lär nog ta det med en nypa salt... precis som med allt annat... när det kommer till mig så ska man nog ta allt med en nypa salt... iallafall med allt jag gör... och med det mesta jag säger, säger ju en massa knasiga saker som många verkar tycka... speciellt när jag är på hugget och är på retsticke-humör...

Kommentarer
Postat av: Eva

Kaffet blir ju så underbart gott!

2009-03-16 @ 07:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0