jobb...

har varit lite upp och ner idag... har haft ont i axlarna och skulderbladen hela dagen, så jag har haft problem med att lyfta idag...

har tagit åt mig jobb... ska vikka på skärtorsdagen.. mimmi var schema-lagd på skärtorsdagen fast hon sagt till chefen innan hon la schemat om att hon skulle bort över påsken... och hon hade kassa hela dagen, visserligen kan jag inte kassan, men vi löste det som så att david tar hela mimmis pass mellan 10.45 och 18, plus sina timmar från 18 till stängning, och att jag jobbar davids timmar mellan 12 och 18... så jag får då lön för 4.45 timmar, plus att det då är 100% OB, eftersom det är skärtorsdagen och den går som lördag... nu är det bara att vänta på klartecken från jenny (chefen) så att det går bra att david jobbar för mimmi och sina timmar på kvällen och jag jobbar åt david mellan 12 och 18...

så glömde jag min mobiltelefon på jobbet idag... upptäckte när jag kom hem att mobilen inte låg i byxfickan som den brukar och inte i jackfickan eller väskan heller.... så jag trodde ju att jag tappat telefonen ur fickan medans jag var på väg hem och att telefonen hunnit blivit stulen... så jag fick vackert gå ner på byn igen och leta efter telefonen, så jag gick ner till jobbet och kollade i fleecejackan jag brukar använda, och TACK GODE GUD så låg telefonen där!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0