kontakten bruten...



E har gjort slut ordentligt nu, så nu är det över på den fronten. jag vill inte att det ska vara över. jag tyckte det var jobbigt att han aldrig svarade, och jag var på väg att ge upp iallafall, men jag ville inte ge upp. jag har ändå kämpat i 3 år. och hoppats att det kunde bli "vi", det har varit rätt drygt att kämpa för nån som inte har varit närvarande riktigt, nån som sällan svarar. låten säger en hel del. All or Nothing - O-town. Nånting, nånstans, nån, måste tillslut ge upp, och när det kommer till det här, så var det jag som var tvungen att ge upp. vill inte vara den som ger upp i första taget, jag vill vara den som kämpar till tidens slut. men nu ger jag upp. så hjälpte det inte precis att han tycker att jag ska glömma han och gå vidare. jag kan gå vidare, men jag kommer aldrig att glömma, jag kommer aldrig att sluta älska. bortsett från att han sällan svarade, om han ens gjorde det, så är han mer eller mindre perfekt. som sagt jag kommer aldrig sluta älska och jag kommer aldrig glömma, men jag kommer gå vidare. jag måste släppa taget.



kan ju se på det med positiva ögon... nu slipper jag ha dåligt samvete inför honom om jag strular med nån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0