Mensvärk

är fan inte kul att ha.... har den värsta mensvärken jag någonsin haft, och det är inte kul... den är inte där den brukar vara, vanligtvis brukar den sitta i ländryggen, bäcken... men nu sitter mensvärken i magen, och man är uppblåst, och jag känner av äggångarna för första gången i mitt liv, värken verkar sitta där.... jag vet att jag skriver fel ord för saker och ting, men det skiter jag i...

till råga på allt har jag in i h-vete ont i axlarna, speciellt vänstra axeln, skulderbladet och bröstmusklerna... vette fan vad jag har gjort för att ha så ont, men det har gjort ont i några dagar... jobbar väll för hårt och sliter ut kroppen mer än nödvändigt...

har inte skrivit så mycket, men har inte direkt haft nått jag vill skriva om heller....

ska klippa håret snart förresten... ska låta karin få fria händer på mitt hår, så hon för träning.. hon går ju första året på nått frisörsprogram på nått gymnasium i sthlm... så jag anmälde mig frivilligt som försökskanin... är inte så jäkla noga med mitt hår... har inte direkt nån frisyr så det gör inte så mycket för min del om det ser konstigt ut, eller om hon tycker det blir fel... brukar ju som oftast dra en borste genom håret och ha håret uppsatt i hästsvans, det brukar duga åt mig... har ju som oftast dåliga hårdagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0