Varför de? Vad heter du? vem är det? varför då?

har inte skrivit så mycket senaste tiden, känns det som... har inte haft nån större lust att skriva... har funderat mycket... har försökt sysselsätta mig med annat än bloggen.. titta på film till exempel... har fått varor som jag har beställt från Yves Rocher... fått och fått, lär ju betala det senare...

har sökt lite jobb nere i Falun... på byggmax till exempel...

och nej lina, jag har inte pippat hur många chaufförer som helst, speciellt inte på arbetstid.. på arbetstid flörtar jag med dom...  dessutom var det bara en chaufför jag pippade, och det var på lunchrasten, så det gills inte... dessutom är det så mycket att göra på jobbet så man hinner knappt flörta med chaufförerna, än mindre pippa dom... men man får ta sig några minuter att flörta och stimma med dom... jag är ju en retsticka, och en pratkvarn, och frågvis som fan, så det faller sig naturligt.... så nu har jag och lina lyckats skrämma den nya killen på jobbet litegrann, så han vågar inte läsa min blogg, säger han iallafall... jag har väll för mycket hyss för mig, och är för vulgär...

Varför de? Vad heter du? Vem är det? Varför då? tänk er ett frågvist barn som precis lärt sig prata... ungefär så är man ganska ofta, även som "vuxen"... jag är nog så nyfiken, om inte mer... är en sån som lyssnar/tjyvlyssnar på skvaller, och vill veta ALL onödig information... man kan ju ha nytta av informationen.. inte nödvändigtvis i utpressningssyfte, men för att jävlas lite extra mycket bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0