Händig?

Har fått nått ryck och inbillar mig vara händig, vilket jag i verkligheten INTE är, inte för fem öre... det kan räcka med att hålla i en borr eller till och med att hålla i en tumstock så känner jag mig händig... knasigt, jag vet... kan ju knappt måla utan att kladda ner mig helt, en dyngrak snickare är händigare än jag är...

Har varit hos Holly och jobbat idag igen... På förmiddagen så målade vi om deras trapphus, inte trappan, för dom har matta i trappan, men väggarna och taket målade vi om, och dörrkarmarna, men det dröjde inte länge innan tröjan var full med färg, ändå gick jag med pensel och gjorde finlir, typ måla kanter och sånt, där man inte kommer åt med Roller... och ÄNDÅ var jag full med färg på kläderna, men det blir väll så när man tappar balansen och blir lite yr, och man dunsar in i väggen, eller snarare kommer åt väggen... så har vi satt fast ett låsbleck på en dörr, jag insåg rätt fort att jag INTE ska vara med och pilla på nått dylikt, för i ett sånt läge så ställer jag till med mer oreda än hjälper till...
Och på eftermiddagen så fick jag leka skogshuggare, vi högg ner 3 tallar hos Holly, så då var det bara att sätta igång att dra undan ris och veden... när vi högg ner tallarna så kallade vi oss "länets ligister"... hehe...

Så har jag och Holly bytt lite musik idag... hon kikade vad jag hade för musik på min dator, men hon tröttnade efter en stund, för jag hade FÖR MYCKET musik, och dessutom musik som hon inte lyssnar på, hon tycker min musiksmak är för speciell, så har jag mycket musik som hon aldrig hört, huvudsakligen från INNAN både hon och jag var påtänkta.. Musik från 50-60-70-80-90-talet, och YTTERST LITE från det här årtiondet...


Kommentarer
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Hihi.... "för mkt musik"... kan man ha det ??! (",)



Sist jag kollade så hade jag MYYYYCKET musik på datan (pratar TB här) men det e bara roligt, man hittar alltid ngt gammalt nostalgiskt örhänge att slå sönder i nutid, hihi.





Härligt att leka snickare å trädfällare... hähä.





kramar

2009-05-23 @ 21:03:40
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0