kärleken

kärleken går trögt just nu. men det är mitt eget val just nu. har ingen större lust eller energi att lägga på det för tillfället. vill inte lägga min energi på kärleken just nu, dyker den upp ändå så gör den väll det, men jag har inga planer på att leta efter den, eller nått sånt, nu under sommaren. jag väljer att prioritera min tid och energi på annat, på andra projekt, och på min familj och mina vänner och att jobba. Mitt senaste projekt som jag har tänkt pyssla med är att försöka lära mig göra smörgåstårtor, och så pysslar jag lite med att göra olika header till bloggen, men jag har inte lyckats lista ut hur man lägger in dom i bloggen än. så jag har en "reserv"-blogg som jag använder som försökskanin på mina headers.

så pysslar jag just nu och i några dagar fram över med att redigera och grejja i media playern... har lagt in en jäkla massa skivor, så nu lär jag skriva in artist och låtar och sånt... lite terapiarbete med andra ord...


Kommentarer
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Orka kärlekslabyrinten...



Jag är lycklig (sant !!) singel sedan ca 1 1/2 år tbx. Jag är eg. relationstypen som "alltid måste ha någon nära", har inte varit singel sen jag var typ 13 år gammal (ung ;) ), och är snart 32 år. Men senaste dryga året så har jag varit singel å trivs riktigt bra med det faktiskt. Hade jag aldrig trott för bara 2 år sedan... hupp !!

2009-05-22 @ 00:28:47
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0