långbens fötter

har varit med den här veckan oxå ute i nyänget och hjälpt till med altanbygget... nu är det så gott som klart, bara räcke till trappan kvar och lister runt holkarna.. så gick jag med röjsågen i morse, och hade klingan på... på vägen ner till sjön där jag skulle röja på sidan av sjön, så var det dyngsurt i gräset av daggen... så när jag var klar med att röja så var jag så blöt om fötterna så jag kunde lika gärna ha gått och vadat i sjön med skorna på... var blöt in till huden... det var inte så smart att använda mina sneakers... fick lov att använda stövlar resten av dagen för dom var åtminstone varmare och torrare än mina blöta skor... så jag såg ut som långben när jag gick omkring med stövlarna på... korta ben, och stövlar som var 6 storlekar för stora.. så det lät en hel del för varje steg jag tog... byxorna var oxå blöta längst ner, så jag fick lov att rulla upp dom till knäna så att dom kunde torka lite grann i solen, istället för att vara nerstoppade i stövlarna för att fortsätta hålla mina fötter blöta...

ska kika på film ikväll har jag tänkt, men det har jag tänkt varje dag, och det har inte blivit nått av med det den senaste veckan... så nu lär jag få tummen ur, och titta på film... ska nog kika på Linas kvällsbok idag.. får se om det blir av, eller om det blir ändrade planer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bloggar alldeles för sällan ju! Kom igen nu

2009-05-08 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0