solen..

solen den försvann... den fårgärna komma tillbaka så man kan sitta på altan med en stor stark och sola, och se när andra arbetar...

börjar redan bli osams med min laptop... den hänger sig titt som tätt, men det kan nog bero på att den mer eller mindre är knökad med grejer... men jag hatar datorer, och dom hatar mig, så det är ömsesidigt... men å andra sidan klarar man sig inte utan den...

har jobbat 2 timmar idag... var ut till grannen åt bonnläppen i bonäs, och vårstädade lite.... sen var vi upp till amerikanen och vårstädade litegrann.. jäklar va gubben är pigg.. han är 97 bast och bor på ålderdomshem, så vi städade i han sommarstuga, som hans son bor i på sommrarna.. men hur som helst är gubben 97 bast, och man kan inte tro att han är en dag över 80.. pigg till tusen, och inte det minsta rullig eller dement..

så har vi haft besök från fredagen till igår... micke var på besök.. det var därför vi var till helvetesfallet... och jag begrep mig inte på digitalkameran vi hade med oss.. när man är oteknisk till tusen...

får se vad jag hittar på nu då, när vädret börjar bli tråkigare...ska nog se på film tror jag... eller några avsnitt av NCIS... älskar verkligen NCIS....

det här klippet är så jäkla roligt... kan inte låta bli att skratta åt Tony... men min favorit i NCIS är absolut GIBBS, och Abby och Ducky gillar jag oxå..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0