although I've never met you, I love your parents, can I adopt them?

Är det möjligt att adoptera svärföräldrar utan att egentligen vara ihop med sagda svärföräldrars barn? Alltså, att ha svärföräldrar men ändå vara singel.. när jag satt på bussen och var på väg hem från HI-vision idag, så pratade jag med busschauffören, stisse.. gillar han, inte på nått perverst sätt eller så, han är ju ändå cirka 55-60 år.. men jag tycker han är väldigt trevlig för att vara morot, och jag brukar prata med han på bussen när jag åker med han, annars oxå iofs... har upptäckt att vi har en gemensam nämnare att diskutera, E, som jag raggade på förra året, hans son har gått i samma klass som E, eller nått sånt.. hur som helst så slog det mig när jag åkte med han idag, att jag skulle vilja ha han som svärfar, hur det nu är möjligt, utan att ha träffat hans son, som jag förövrigt har en aning om har en tjej för den delen, om jag har förstått stisse rätt.. så jag undrar om det är möjligt att ha svärföräldrar utan att vara ihop med barnen till svärföräldrarna..  störd tanke, jag vet...




Köpte förresten nya Ballerina-smaken idag.. Pepparkaka.. smaskigt värre... rekomenderas starkt..


Kommentarer
Postat av: Hannah

yay! dom har jag testat, älskade :D



klart du kan ha en adoptera honom, kära nån, fast kanske ett annat epitet är bättre... typ extra-pappa eller nåt, så brukar jag göra :)

2009-11-02 @ 20:06:57
Postat av: sara

när jag gick på bussen och jag sa hej, så var det nära att jag sa "hej älskling", och jag sa det till han att jag var nära på att säga det, han bara skratta åt mig, hoppas han tog det som det skämt det var.. tror inte hans fru skulle bli så glad...

2009-11-02 @ 20:11:28
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/
Postat av: sara

pepparkaks-ballerinorna åtnjuts för min del med julmust :D

2009-11-02 @ 21:30:59
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/
Postat av: hannah

hahha, oj då, hoppas också han tog det rätt ;)

2009-11-03 @ 10:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0