bacon-flunsan

Är övertygad om att svin-influensan är en bluff.. tänker inte vaccinera mig, tror att kroppen klarar av influensan bättre utan vaccinet i det långa loppet.. det är bättre att ha sitt naturliga immunförsvar, än en jäkla medicin.. Är man frisk, och inte är i riskxzonen så finns det egentligen ingen anledning att vaccinera sig tycker jag.. kommer jag ligga däckad sen av influensan så får det väll vara så, då tänker jag klara av influensan med mitt eget immunförsvar, och få ett starkare immunförsvar.. dessutom så tror jag att svin-influensan egentligen är en vanlig influensa... varje år är det 2000-4000 som dör av influensan här i sverige, av svin-influensan är det ca 20 stycken.. så är jag övertygad om att vaccinet mot svininfluensa innehåller svininfluensa, och att vaccinet sprider mer virus och mer influensa än det motverkar influensa.. för i dagsläget så tar folk medicin mot ALLT, det är inte bra för kroppen att ta medicin för allt.. kan man inte sova tar man medicin, kan man inte vakna tar man medicin, kan man inte äta tar man medicin, äter man för mycket tar man medicin... och många sjukdomar SKA kroppen ha, som många av barnsjukdomarna, som röda hund, vattkoppor, och sånt.. nu får man ju vaccin, och antibiotika mot allt, och det kommer att förstöra kroppen tillslut, för tillslut har man för mycket medicin i kroppen och för lite immunförsvar för att klara av influensor och förkylningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0