Bråkmakargatan

Idag var det inte roligt att leka pyroman.. det ville inte fatta eld... den enda man fick göra var att leka med diesel och bensin och gasol.. kasen vill ändå inte tända... är bättre om det flisas upp, till våren..

var på HI-vision en snabbis idag, helt hopplöst verkar det vara nu.. helt onödigt att åka in dit.. verkar vara helt hopplöst att få jobb, när man inte har godkända betyg, men man får försöka hoppas på det bästa fast hoppet börjar tryta... ska nog nästan sätta mig i ett hörn en stund och fundera...

Appropå jobb, så har jag fått en jobbintervju iallafall.. har ju bland annat sökt på McDonalds, och ska ner till falun på jobbintervju på tisdag.. hoppas jag får jobbet nu då, så får jag hoppas på jobbet i Borlänge, på Karl Hedins.. har inte fått nått svar därifrån än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0