Dong

ligger på soffan och lägger patiens på datorn... tråkigt egentligen... egentligen tycker jag det är tråkigt att sitta vid datorn, fast på samma gång kan jag inte slita mig från datorn.. konstigt tycker jag... är nog lite av en datanörd, eller snarare data-addict.. internet är nere, så jag har en dong ikopplad i datorn, så internet går lite trögt, så använder pappa dongen oxå emellanåt, så jag är inte ute på internet och msn lika mycket, vilket jag kan tycka är frustrerande emellanåt, även fast jag tycker att det är tråkigt att vara ute på internet... jaja.. ska snart gå och lägga mig och fundera vad jag ska göra åt axeln som bara värker jämt... eller om jag ska däcka på soffan, vet inte om jag orkar resa på mig och gå och lägga mig i sängen, men det ska jag nog göra...

Har fortfarande inte fått nått svar än på om jag har fått jobb på McDonalds..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0