3 låtar, 3 år sen

3 låtar, cirka 2.5 år sen (April-Juni 07). Associerar (stavning?) låtarna till det händelseförloppet under den perioden, i slutet av trean på gymnasiet. det är 3 nära vänner som vet om det, som fortfarande är nära vänner (Ramazan, och Derya och Zeynep). Dom vet om dom misstagen jag gjorde då. Jag ångrar inte misstagen, och jag kommer inte be om ursäkt för dom. Misstag i den bemärkelse att jag kan tycka att det är ett misstag, känslomässigt, men inte mitt misstag i praktiken. Första låten säger egentligen vilket typ av misstag det var, men det var INTE MITT misstag i praktiken, men ett av mina misstag känslomässigt. Jag var då kär i en kille, E, som jag egentligen var kär i sedan i nian, och hela gymnasiet, och fram till i våras när jag fick nog. I vilket fall som helst, en dag när jag skulle till skolan (no shit, Sherlock!), satt på bussen, längst fram som vanligt, för att undvika åksjuka, så flörtade busschauffören med mig. jag vet att E är busschaufför oxå, och det faktum att hans kollega flörtade med mig. vi beslutade att ses när vi kom fram till falun, bussen kom fram vid 9.45. min lektion började inte förrän 12, och han hade lunch fram till 14. så vi bestämde oss för att ha picknick i skogen. och det ena ledde till det andra, och jag behöver inte skriva ut vad som hände. grejen var att jag inte hade känslor för den killen utan för E, så jag hade skuldkänslor, vilket jag egentligen inte borde ha haft, eftersom jag och E inte var ihop, och hade inte ett förhållande. Men, "the twist" var att han var/är gift, han var iallafall gift då, nu vet jag inte längre. Grejen var att han inte sa att han var gift förrän efteråt, efter att vi hade setts några gånger, då det ena lett till det andra. så egentligen är det inte mitt misstag, eftersom han inte sa något, så var det hans misstag. och under den perioden han och jag sågs, det var kanske 5-10 gånger, så iochmed det, så associerar jag dom här 3 låtarna till den perioden. och jag vet inte om E vet om det skedde.. det gör detsamma i dagsläget. det jag är rädd för nu, är om jag skulle göra samma misstag igen, att göra nått liknande mot nån annan, men å andra sidan har jag lärt mig av det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0