Ooops Vi gör det igen

ÅÅÅHHHH hatar när inläggen avbryts, så man får lov att skriva om dom...



Var in till HI-vision idag (igen)... Har kommit på att jag har dom närmsta 1-3 åren kirrade.. i dagsläget beror det på gymnasiebetygen.. Har några alternativ, då gymnasiebetygen spelar en stor roll.. Om betygen räcker, vilket inte är så sannolikt egentligen, men jag hoppas på det, så har jag tänkt söka till en Lokförarutbildning i Hallsberg.. man lär ha högskolebehörighet till den utbildningen, men eftersom jag har några IG, så lär jag kanske läsa upp dom betygen, MEN eftersom dom kurser man behövde ha läst till att komma in på utbildningen, dom har jag godkänt i, och eftersom jag ändå har ett samlat betygsdokument, så kanske det går ändå, om jag har tur.. slipper jag läsa upp dom kurserna jag har IG i, och att allt annat går vägen, med en intervju som lär klaras av och hälsoundersökningar och så, så ska jag söka utbildningen, och den börjar i Mars, så jag hoppas jag komemr in på den utbildningen, utan att behöva läsa upp betygen.. men MÅSTE jag läsa upp betygen så ska jag göra det först, och sen söka utbildningen lite senare, när jag läst klart kurserna... och Lokförar-utbildningen är på 60 veckor... och kommer jag in på utbildningen, och klarar av och gör klart utbildningen, så kommer jag sen jobba som lokförare :D då kommer jag bli rik som ett troll har jag tänkt... lönen är rätt bra, cirka 35 000.. lever man då snålt oxå, och sparar pengar, så har man det bra sen... då kan jag köpa ett hus efter några år, om jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0