sitter på...

0-4babdd49a1eef3384fdf51f458b825b7.png

Kolla varifrån!

sitter på busstationen i falun och väntar på bussen hem.. Den går kvart över tre.. Har precis varit på jobbintervju för mcdonalds.. Det var 300 stycken som sökte jobbet, bland annat en av mina kusiner, christoffer.. Hade varit roligt om både han och jag fick jobb där.. Man blir lite smått nervös på en jobbintervju.. Och OM jag får jobb på mcdonalds så hotar stjärnkvist med att han ska komma dit och käka och vara dryg med mig när han är dyngrak.. Haha.. Jag skulle bara vara dryg tillbaka, haha.. Men han är ju en sån som kör åt polfärskt, då kan man inte räkna med annat.. I det fallet är det synd att han är så snygg.. Men det är roligare att dryga sig med pojkarna på liljedals, i synnerhet alfredsson och henrik och jörgen.. Haha, alfredsson hävdar fortfarande att jag är ute efter jörgen, vad ska jag hitta på med en knäpptyst rökare? Har inget emot han, bortsett från att han är knäpptyst och röker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0