Sommarpojkarna

Nu fattar jag vad Holly-bönan menar med att min musiksmak är konstig och extrem.. jag är beredd att hålla med.. min musiksmak är HELSKUM! Den skrämmer till och med mig själv.. lyssnade lite på Sommarpojkarna, och Kenneth and the Knutters på youtube, och konstaterar, det här är musik som jag ska ha i mp3:n... musiken är inte speciellt bra precis, men jag lyssnar på sån musik för att jävlas med folk, för att dom flesta tycker den är irriterande..

har snokat lite på google idag oxå.. mest för att släktforska.. ibland är jag förvånad över hur lite jag hittar, och i nästa andetag är jag förvånad över att man kan hitta allt, bara man vet vad man ska skriva, och hur man ska söka..

snokade iallafall lite på killar som jag varit "kär i" när jag var yngre, en gång i tiden när jag var ung (JAG VET ATT JAG FORTFARANDE ÄR UNG) och gick i skolan.. såg att Stadjer har flyttat tillbaka till falun.. hihi.. gu, va jag kommer ha roligt, om han är likadan som när vi gick på högstadiet... hade så roligt åt han då, för han var allt som oftast livrädd för mig, jag vet faktiskt inte varför.. var iofs inte direkt "kär" i han, han var rättare sagt kär i mig, och jag föll inte för han förrän på vårterminen i nian.. tror han vart kär i mig i åttan redan, då kom jag och holly och jenny på att han var kär i mig, och att Lie var kär i holly, för dom sprang och gömde sig så fort jag och holly dök upp i korridoren HAHA.. så gömde dom sig UNDER bänkarna, BAKOM fötterna på alla andra killar i sin klass, FEGISAR.. och jag kunde ju naturligtvis inte ge fan i att retas med dom på grund av det... tror stadjer var lite rädd, för att jag ofta var i slagsmål med några av killarna med jämna mellanrum, i sjuan och åttan var jag i slagsmål med niorna.. men i nian så var jag iallafall snäll mot han, i den mån det gick, med tanke på att han sprang och gömde sig rätt ofta.. men men, sen dess har jag INTE fallit för hockeyspelare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0