You shook me all night long



man får rysningar, man märker att det finns massor av talang.. orkar inte skriva nått mer meningsfullt just nu än så egentligen... har tänkt hugga av axeln, för den vill inte riktigt samarbeta, den låter som en hel symfoniorkester av knakningar..

har tänkt lägga upp ett mer seriöst inlägg imorrn, när jag har mer kött på benen (inte för att jag behöver mer kött där, eller nån annanstans på kroppen) när jag kan formulera mig bättre, och ser vad jag skriver, och ser vad jag läser... har läst nått om vilken position man har i syskonskaran påverkar ens liv, beroende på om man är äldst eller yngst eller mellanbarn, eller ensambarn i syskonskaran.. så jag har tänkt skriva lite om det.. 

Kommentarer
Postat av: hannnah

öj!det ser jag fram emot! tycker det är intressant när du skriver om såna saker :)



(måste också julpynta min blogg nu känner jag, vad snabb du är!)

2009-11-26 @ 08:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0