Facebook-test

Jag har kommit på att jag inte ska göra Facebook-test.... ofta när jag gör testerna, så får jag svar som skrämmer mig en aning, ibland får jag rentutav PANIK av resultaten... mest för att jag är väldigt vimsig, och att hjärnan spelar spratt med mig..

På ett test var frågan: När kommer du gifta dig?
Jag tänkte lite snabbt; det kommer nog dröja några år, så man kan väll göra testet för skoj skull...
Resultatet på testet blev..:
 

det resultat skrämde mig, och jag fick panik... jag tänkte genast: HJÄLP! Det är ju bara ett halvår kvar.. hur sjutton ska jag kunna hinna hitta nån att gifta mig med på ett halvår? Sen kom jag på alldeles nyss att det är inte alls ett halvår kvar.. det är ett år och en månad kvar.. men å andra sidan har jag fortfarande panik över resultatet.. hur tusan ska jag hitta nån att gifta mig med på drygt ett år? Men å det tredje så är ett Facebook-test inget att stressa upp sig på.. dom stämmer inte så ofta iallafall... än så länge har bara 30% av testerna stämt för min del...

Kommentarer
Postat av: sara

det som skrämmer mest är nog att jag har noll tidsbegrepp...

2009-09-14 @ 21:34:25
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/
Postat av: hannah

hahhhaa, jag reagerar också så där på facebooktesterna ibland, lätt att ta dom på blodigt allvar hehe :P

(fast jag har mycket bättre tidsbegrepp än dig;)

2009-09-15 @ 08:05:21
Postat av: sara

det som jag tyckte var läskigt var att jag på blodigt allvar trodde att det bara var ett halvår kvar.. höll på att kallsvettas...

2009-09-15 @ 20:11:19
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0