hmm...

sitter vid datorn en stund nu på morgonen.. kände inte för att titta på tv:n... och så fort jag sätter mig vid datorn kommer ung-katten och vill ha uppmärksamhet... det slår aldrig fel.. försöker lära han att han inte får gå på laptopen, men idag försökte han med en annan metod när han märkte att jag hindrade han att gå på laptopen, han satte sig bredvid laptopen, sen när jag tagit bort armarna så la han sig ner, på laptopen.. som att han skulle få ligga på laptopen när han inte får gå på den.. men icke...

börjar bli riktigt förkyld nu.. det känns åtminstone i halsen att jag börjar bli förkyld.. börjar bli så hes att jag nästan inte kan prata.. ska börja kurera halsen med halstabletter, te, och jogurt... hoppas det hjälper....

Igår var jag ute och röjde HELA dagen... från cirka 10, till halv 5 på eftermiddagen... röjde sly i slänten ner mot tjärnen, det var nog en area på iallafall 100 kvadratmeter... men man får in lite fickpengar på det... det är bra...

ska nog jobba idag oxå, det beror nog lite på vädret, så länge det är uppehåll så går det att jobba, ska röja lite mer i slänten idag, så jag blir klar vid ena grannen iallafall, så ska jag fortsätta vid nästa granne oxå förmodligen, beror på hur jag känner mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0