Hösten

Har jag sagt att jag ÄLSKAR hösten? hur som helst så ÄLSKAR jag hösten... med alla färger... det är så mysigt... årstiderna har lite bakvänd ordning på mig..

kom ihåg en gång på gymnasiet (jag tror det var på hösten) och jag nämnde för busschauffören som körde bussen, vilken jag förövrigt bor granne med oxå, att alla var deppiga och trötta den dagen, det var dåligt väder oxå den dagen, han trodde inte på mig, för han brukar vara på bra humör.. så börjar han gäspa, och jag börjar skratta och pekar på han och säger: Bevismaterial A... det bevisade min tes om att alla var trötta och deppiga den dagen...

Men den grannen är lite tokig, så han brukar jag ha roligt åt, han brukar iofs ha ganska roligt åt mig oxå... han har uttryckligen förbjudit mig att ragga på nån i orsa, med tanke på att det är inavel.. så får jag inte ragga på yrkeschaufförer, men sånt skiter jag i, bara för att han protesterar mot att jag raggar på chaufförer gör att jag tycker det är ännu roligare... jag har inte så många begränsningar.. vägrar ragga på nån som röker och jobbar på samma jobb som jag själv, och inavel...

Kommentarer
Postat av: hannah

jag älskar också hösten, det är min absoluta favoritårstid! :D

gillar att luften är sval och fräsch, får alltid träningsmani under höst och vinter, så jag blir inte så där trött och hängig som dom som klagar på kyla och mörker hehhe :)

2009-09-23 @ 07:12:24
Postat av: sara

jag blir inte trött och hängig förrän i november när alla löv har ramlat av och man väntar på snön

2009-09-23 @ 07:14:18
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/
Postat av: hannah

hahha, men då är det i vilket fall mysigt att sitta och titta på film inlindad i ett varmt täcke, så det är en väldigt positiv tid det med.. :)

2009-09-23 @ 20:31:24
Postat av: sara

det håller jag med om, men jag brukar sitta inlindad i en filt och titta på film iallafall, oavsett årstid...

2009-09-23 @ 20:39:57
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-09-26 @ 16:40:20
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

(",) Hösten är vacker men stundtals joppig... vid den här tiden, känns det som mest.



kramar

2009-09-28 @ 21:59:55
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0