If I were a boy



Har inte skrivit så mycket... har ingen motivation helt enkelt... känns som att om jag skulle försöka, så skulle inläggen bara bli krystade och tråkiga...

Hösten är här, och jag älskar det.. har klickat hem en massa kläder från Ellos.. har bland annat klickat hem 2 klänningar, har inte tagit nått kort på dom.. har klickat hem 3-4 par skor, ett av paren var ett par vinterskor, kom på att jag behövde ett par, och jag klickade hem ett par bruna skinnpumps, och ett par svarta läderstövlar.. så har jag klickat hem lite jackor oxå, en vinterjacka (en Parkas), en kavaj, en kappa, och en skinnjacka.. skinnjackan skulle komma imorrn (torsdag), men den har blivit en månad försenad.. lite sängkläder och en pläd har jag oxå klickat hem... lyckades åtminstone få pappa mållös med kläderna jag hade klickat hem, han var inte så förvånad att jag beställt kläder, men kläderna var inte såna kläder som jag brukar köpa/beställa.. dom var inte i min stil tydligen, jag har tydligen fått stil, (det hade jag mer eller mindre inte alls innan).. det är bra... mitt projekt framöver, innan snön kommer, och efter snön oxå för den delen, så SKA jag lära mig att gå i högklackat.. pumpsen jag klickade hem är högklackade, dom hade en smal klack, och jag KAN INTE gå i högklackat när det är smala klackar...

Kommentarer
Postat av: ak

hej sarah, vad roligt med kläder. kan du inte prova dem när de kommer och lägga ut bilder på allt?vore jttekul att se.



högklackat är superenkelt, du måste svänga med höfterna bara. överdriv i början men sen kommer du få knorr på det, jag lovar. jag har högklackat nästan varje dag och känner mig alltid snygg och l'cker då!

kram ak

2009-09-10 @ 10:22:57
Postat av: Eva

Övning ger färdighet :) härligt med shopping!

2009-09-10 @ 22:27:13
URL: http://suuuperstar.blogg.se/
Postat av: ella vk

jag tycker inte att det e så svårt att gå i högklakat fast jag har ju då övat sen jag viste vad högklakat va för nått altså typ ålder 6 men lyka till



ps jag e cs kompis

2009-09-11 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0