onsdag

apropå låten "Cool Rider" som är den senaste låten som jag lagt upp från Youtube... kommer ihåg att jag gick och sjöng på den jämt på gymnasiet... var en mina favoritlåtar, då, gillar den iofs fortfarande... gillar iofs alla låtar från båda Grease-filmerna...


idag har vi byggt klart en vedbod.. det som var att göra idag egentligen var att sätta fast taket på vedboden, med andra ord fick jag klättra upp på taket och skruva fast det... kom på varför jag är höjdrädd, men lyckades komma över det liiiite iallafall... har kånkat lite ved oxå, och lagt in i vedboden... det var iofs inte så mycket ved, det var bara smala tanor som jag sågat ner med röjsågen...
Så har jag gått med röjsågen i 2 timmar efter lunch.. är lagomt mör, med värk i axlarna...


minns en massa låtar som jag älskade när jag var liten, innan jag började skolan, som jag gick och sjöng jämt.. Det är 3 låtar jag kommer ihåg i synnerhet; "Det Vackraste" - Cecilia Vennersten, "Se på mig" - Jan Johansen, och "Jag klär av mig naken" - Lesbola... lite kontraster på musik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0