action

Nu har det varit ett tag sen jag skrev igen.... men kul har jag definitivt haft sen dess... mycket intressanta händelser har det blivit... Lite nytt på olika fronter, skumma grejer, och annat...

1. I skolan händer det mycket roligt, och jag får definitift skratta så fort jag är i skolan... Lärarna är toppen, Knut i kafeterian har även han sina roliga stunder.. Idag till exempel diskuterades ett rykte, och att det inte stämde, och Knut får in en klämkäck kommentar som får oss att skratta så vi grät, oss innefattar jag, Eva och Camilla, och rektorn på skolan, helt plötsligt medan han är på väg till bordet vi sitter vid (han är oxå påväg att sätta sig där) så säger han; "Jaha, så du har fått banka lite bäver", alla runt bordet börjar skratta så vi gråter, så säger jag; ja, nu fick du till det knut, för man behöver ju inte vara ung och smal för att vara snygg..

2. Det har gått ett rykte på byn senaste veckan att jag tydligen ska vara gravid, vilket ABSOLUT INTE STÄMMER! Jag är inte gravid, och skulle jag vara det skulle jag absolut inte skylta med det på Facebook.. och jag skulle inte vara den sista som får reda på det, jag skulle vara den första som fick reda på det i sånna fall..

3. Nu börjar det även hända grejer på kärleksfronten, äntligen... det har ju hänt litegrann där sen årsskiftet, men behöver inte rabbla upp allt... kan iallafall säga som så att jag har skaffat en kille :D det gillas kan jag säga.. han kommer hem imorrn.. han jobbar borta under veckorna, och jag bor granne med han... så nu har jag massor av fjärilar i magen, och myrorna i kroppen kryper för fullt.. har inte haft nån ro i kroppen att sitta still i över en vecka.. har hoppat och studsat och velat ropa ut till hela världen att jag är kär, och det är jag...


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, det är oxå en av mina favoriter! De är verkligen superbra tycker jag. Ska bli skitkul o se deras comeback :)

2010-05-01 @ 21:42:23
URL: http://suuuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0