fylla

Har precis satt mig i sängen med laptopen... nu ska jag inte göra några med knop idag, mer än att ställa ifrån mig datorn...

har nyss haft besök av Carro och Camilla.. Det blev en hel del skratt, och vad man kommer ihåg från fester under det lilla av året som gått... Va jag skrattade... Euforin är fortfarande på en relativt hög nivå... Snackade fyllehistorier... är ganska roligt att höra på fyllehistorier, och att jag själv kommer ihåg grejer från när jag är på fyllan, spelar ingen roll hur mycket jag dricker, jag minns ändå... Carro var fortfarande förvånad över hur fort jag kan dricka, hur fort jag drar mig spriten, men jag resonerar som så att ju fortare man dricker, ju fortare blir man av med skiten.. hon var så chockad att jag drack 3 glas vin på en kvart, det är ju ingenting... är nog därför jag blir så full oxå.... vi testade en gång hur fort jag kunde dricka ett glas vin, hon trodde inte att jag skulle klara det
under 2 minuter, men ack vad hon bedrog sig, det tog mig 55 sekunder att dra i mig det glaset...

   Back in the days var väll 5-6 år gammal, var med dagis och hälsade på hos min farmor och farfar, på bilden sitter jag i farfars knä, så är dagisfröken med på bilden, och Tuss, och Carro (inte samma som jag fick besök av idag), Kalle, och Kicki..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0