högklackat

fick nått ryck igår att nu ska jag ge mig fan på att jag ska klara av att lära mig gå i högklackat.... dom som läser bloggen med jämna mellanrum vet att jag köpte ett par högklackade pumps i höstas, och nu ska jag klara av att gå i dom till sommarn... provade att gå i dom till konsum igår, konsum är den närmaste affären, och ligger mellan 500 meter och en km från där jag bor, och när jag kom hem igen hade jag 4 blåsor på fötterna... det gillades inte, och jag funderade skarpt på att ge fan i att lära mig gå i högklackat, men nej, lär jag mig väl gå i dom, utan att hälarna ska åka ur skorna stup i ett, och utan att få blåsor så fort jag stoppar i fötterna i skorna, så ska det gå vägen...


<3 M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0