dyngrak

Imorrn börjar skolan.. :D    Me like it... ångrar faktiskt att jag inte pluggade mer/bättre när jag väl gick i skolan, så att jag hade sluppit plugga upp betygen nu... men men, nu är det så... saknar faktiskt grejen att plugga... jag vet, jag är knäpp... iofs är det bara en introduktion imorgon, samling och information, eller nått sånt.. om jag har fattat det rätt..


var på fest igår hos sussi på konsum.. festen var inte på konsum, utan hemma hos sussi... hade tänkt att jag skulle vara nykter då igår, det gick inge bra, det slutade med att jag var dyngrak och spydde... så idag är jag bakis utav bara fan, så jag har spytt 2 (två) gånger idag oxå... är väll lite bättre nu, men är fortfarande tung i huvudet... aldrig mer, säger jag bara, och då syftar jag inte på att supa, för det kommer jag göra fler gånger, men aldrig mer att jag tänker kliva upp ur sängen när jag är bakis, jag ska då ligga och tryna i sängen tills det har slutat snurra... jag blev dyngrak ovanligt fort igår, och av ovanligt lite, men jag har mina teorier till varför jag blev dyngrak på en gång, dels för att jag inte hade ätit så mycket över lag under dagens lopp, OCH för att jag  SVEPTE 4 groggar i en smäll, med knappt nått mellanrum.. det är det jag säger, jag KAN inte supa ordentligt, och jag borde inte supa heller för den delen, är ju som en svamp och drar i mig spriten på en gång... var nog till och med dyngrak när jag vaknade imorse, vinglade utav bara fan när jag gick på toa.. kul hade jag iallafall... mer eller mindre alla som var där försökte para ihop mig med stinkan, men det ville inte jag, jag vägrade, jag lät nog ganska roligt när jag gapade och skrek och sluddrade... och mixon trodde seriöst att jag ville följa med han ner i källaren och titta på pontiacen och hångla, haha, verkade inte som att han tänkte på att han och sussi är i lag.. aja... nu ska jag gå och sätta  mig i sängen och glo på nån film på datorn, det är INGET bra på tv... imorrn, däremot, då är det; Ncis, 2½ män, Jims värld och Becker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0