Hallå??!!!

Behöver jag verkligen skriva ut i bloggen i ett inlägg att personliga påhopp INTE tolereras?

I min blogg så tolererar jag inte personliga påhopp, varken mot mig, mina anhöriga eller mina vänner!

Jag förutsätter att folk använder sitt sunda förnuft helt enkelt..

Att folk har en personlig åsikt, det köper jag, och det uppskattar jag, till och med jag har en personlig åsikt, och är berättigad en dessutom. 

men jag tolererar verkligen inte att folk har sånt dåligt förnuft att dom måste använda sig av personliga påhopp, och DESSUTOM gömma sig bakom att vara anonym!

Om du nu vill säga till mig vad du tycker och tänker om mig, gör det då personligen, eller skriv ditt namn, och inte anonymt på bloggen..

Personliga påhopp och isynnerhet dom anonyma kommentarer i min blogg tar jag bort så fort jag ser dom...

Även om du vill vara anonym, har iallafall förstånd om att komma på ett namn, även om det inte är ditt riktiga namn, lite fantasi har du väll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0